آموزش بازاریابی و موفقیت فردی

آموزش بازاریابی و موفقیت فردی

آموزش بازاریابی و موفقیت فردی

آموزش بازاریابی و موفقیت فردی

  • ۰
  • ۰

ثروتمند شدن یک رویای دست نیافتنی نیست در واقع راز هایی در مسیر آن نهفته است که تنها یک در صد از مردم آن ها به طور صحیح انجام می دهند و به ثروت دست می یابند.

99 درصد دیگر تنها با تمرکز به نداشته هایشان در همان وضعیت که هستند باقی می مانند. اما شما هم می توانید به آن یک درصدبپیوندید. چیزی که در این مسیر باید بدانید این است که شما برای چیزهایی که ندارید کارهای بسیار زیادی انجام می‌دهید و زیاد به آن ها فکر می کنید و این تنها باعث می‌شود که بیشتر آن ها را نداشته باشید. این قانون جذب است: روی هر چیزی که تمرکز کنید، گسترش پیدا می‌کند. درنتیجه اگر می‌خواهید چیزی را از زندگی ‌تان حذف کنید، روی آن تمرکز نکنید. با ما همراه باشید تا راه کارهایی را برای پیوستن به گروه یک درصدی ها ارائه بدهیم.

 

1- کمتر بخوابید.

“عاشق خواب نباشید، وگرنه فقیر می شوید.” 

اگر از ساعات خواب خود کم کنید می توانید مثلا 3 ساعت بیشتر مطالعه کنید، 3 ساعت بیشتر درس بخوانید یا هر فعالیت دیگری را انجام دهید و این در طی زمان شما را تبدیل به یک میلیونر می کند.

تنها انسان های نیرومند می توانند پول به دست آورند. فقط انسان های ضعیف و بی هدف بی صبرانه منتظر خوابیدن هستند و زمانی که ساعت خواب به اتمام می رسد ناراحت می شوند.

اما به معنای واقعی و کافی بخوابید. چون به آن احتیاج دارید. اما دوستش نداشته باشید. این تقریبا روش متفاوت برای گفتن این موضوع است که در زندگی هدف و علاقه داشته باشید.

در واقع باید در زندگی کارها و اهدافی پیدا کنید که به خاطر آن ها از خواب بیدار شوید.

 

 

 

2- اگر چیزی را می‌خواهید این احساس را در خودتان ایجاد کنید که واقعا آن را دارید.

به‌ ‌جای ترس‌ها، افکارتان را روی چیزهایی که می‌خواهید، متمرکز کنید. خود را در شرایطی تصور کنید که همه ‌ی چیزهایی را که می‌خواهید در اختیار دارید. اگر روی چیزهایی که می خواهید تمرکز کنید، در این صورت نیروگاهی در پشت این افکار ایجاد می‌کنید.

 

3- مطاله کنید، به پادکست‌ها گوش دهید، و پول خود را صرف کلاس‌ها و سمینارها کنید.

طی رفت و آمد روزانه خود به محل کار یا دانشگاه ، به پادکست‌ها گوش دهید. همواره به خودآموزی و کسب دانش درباره صنعت خود، سرمایه‌ گذاری، کارآفرینی و روانشناسی پول بپردازید.

آیا این کار جواب می دهد؟ بله،افراد ثروتمند مصمم هستند که همواره بیاموزند و رشد کنند. ثروتمندترین فرد یاد گرفته است که چگونه با آموختن از کسانی که از او موفق تر و ثروتمند‌تر هستند، به موفقیت دست یابد. آنها حتی پس از اینکه به موفقیتی باورنکردنی هم دست یافتند به آموختن ادامه می‌دهند. این نیز راهی است که شما را به آن یک درصدی ها نزدیک می کند.

بخوانید: راز ثروت کسب و کار های موفق

 

4- استفاده ارزشمند از زمان به جای بازی کردن.

بهترین دستاورد این است که مرزهای میان کار و بازی کردن را ازبین ببرید.”

 

یک زمانی برای کار و یک زمانی برای تفریح کردن وجود دارد. سوال این است که : شما برای کدامیک زندگی می کنید؟ کدامیک باعث تحریک انگیزه ی شما می شود؟ شما در اکثر مواقع مشتاق انجام چه کاری هستید؟


برای خواندن متن کامل به وبسایت مدیر سرمایه مراجعه کنید.


  • ۹۶/۱۲/۲۱
  • محمود قیمی

نظرات (۱)

ما که اینکارا رو کردیم ولی ثروتمند نشدیم.

https://sorooshnews.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی