آموزش بازاریابی و موفقیت فردی

آموزش بازاریابی و موفقیت فردی

آموزش بازاریابی و موفقیت فردی

آموزش بازاریابی و موفقیت فردی

  • ۰
  • ۰



شرکت و کسب و کار شما نیاز به مشتری دارد و برای رسیدگی به آنها، باید نیازشان را برطرف نمایید. کاربران اینترنتی معمولا به دنبال سریع ترین پاسخ برای سوالشان هستند و شما باید برای جلب رضایت آنها، این کار را به بهترین شکل انجام دهید. اما انجام این کار بدون داشتن منابع معتبر و متخصص در این زمینه، امکان‌پذیر نیست. حال آنکه دسترسی به منابع با هزینه همراه خواهد بود پس به این ترتیب، کنترل هزینه‌ها باید هدف اول شما در انجام کارها و پیشبرد اهداف باشد.

متأسفانه همکنون تبلیغات که هزینه بالایی هم دارد راه حلی موقت است. در نهایت، شما می‌توانید روشهایی در بازاریابی برای کاهش هزینه‌ های خود امتحان کنید و از این طریق، مشتریان خود را راضی نگه دارید.

هدف کاری خود را مشخص کنید

قدم اول این راه طراحی کسب و کار و تولید یک محصول رقابتی است. اما بعد از تولید، باید بتوانید برای این محصول شگفت‌ انگیز به صورت مناسب و کاربردی بازاریابی کنید.

شما باید بتوانید هدف محصولتان را مشخص کنید تا بتوانید آن را به صورتی کاملا مناسب به مشتریان معرفی نمایید. سپس باید با جدیت به سوی آن هدف حرکت کنید. به این ترتیب، مشتریان شما به این محصول جذب شده و آن را خریداری خواهند کرد.

نیازهای مشتریان خود را بسنجید

محصولات متفاوت، مشتریان متفاوت خود را دارند. افراد جوان و مشتریان کم سن و سال، ترجیح می‌دهند که بیشتر از طریق شبکه‌ های اجتماعی با برند شما ارتباط برقرار کنند. آنها علاقه ‌مند هستند تا شما را لایک و فالو نمایند. پیغام‌های شخصی یا دایرکت را باید به سرعت جواب دهید. اگر می‌خواهید که به افراد جوان و کم سن و سال سرویس دهید و با پیغام‌های دایرکت آشنا نیستید، مطمئنا کار سختی را پیش رو دارید.

افراد با ‌تجربه تر، ترجیح می‌ دهند تا در مورد کسب و کار شما بیشتر مطالعه و اطلاعات بیشتری کسب کنند. آنها تمایل دارند تا از طریق گوگل در مورد شما جستجو و نظرات و انتقادات افراد دیگر را در مورد محصولات شما مرور کنند. سپس به مطالعه مشخصات کسب و کار شما می ‌پردازند. آنها معمولا به فروشگاه‌ها سر می‌زنند و در مورد محصولات به پرسش و پاسخ می‌پردازند و اغلبانتظار شنیدن پاسخ‌های قانع‌ کننده را دارند.

شما باید سعی کنید تا با مشتریان خود رفتار خوب، درخور شخصیت و مناسب سن و سال آنها داشته باشید تا از این طریق، بتوانید آنها را جذب کنید.

تولید محتویات و مشخصات رقابتی

محتوای شما باید جذاب باشد و تاثیر کافی را بگذارد. یک شخص نویسنده با سابقه در این زمینه می‌تواند کمک شایان و قابل توجهی به شما کند. هیچکس تمایل به خواندن متن های خسته ‌کننده و بدون هیچگونه خلاقیت و جذابیت ندارد.

برای بهتر متوجه شدن در مورد موضوعات جذاب برای افراد دیگر، می‌توانید از سرویس‌های SEO استفاده کنید. اطلاعاتی که از این سیستم به دست می‌آید، می‌تواند هدف خوبی برای شما به حساب آید و در نوشتن مطالب آینده، کمک بسیار خوبی به شما کند. به این ترتیب می‌ توانید خواننده‌ها، کاربران و همچنین موتورهای جستجو را بیش از پیش تحت تأثیر قرار دهید.


برای خواندن متن کامل به وبسایت مدیر سرمایه مراجعه کنید.


  • ۹۶/۱۲/۲۳
  • محمود قیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی